Przy zakupie nowej Toyoty PROACE MAX lub innego modelu z rodziny PROACE klienci flotowi otrzymują w standardzie specjalną Gwarancję Mobilności. Dodatkowe ubezpieczenie zapewnia nieprzerwaną pracę w każdej sytuacji – auto zastępcze lub pokrycie kosztów wynajmu takiego samochodu w razie awarii.
Gwarancja Mobilności chroni przed nieoczekiwanymi sytuacjami związanymi z flotą samochodów dostawczych w firmie. W przypadku awarii pojazdu klient ma prawo do darmowego samochodu zastępczego, o zbliżonych wymiarach i odpowiedniej zabudowie, co pozwala na utrzymanie ciągłości działalności bez przerw. Jeśli odpowiedni pojazd zastępczy nie będzie dostępny w serwisie Toyoty, klient może otrzymać zwrot kosztów wynajmu auta od innego operatora do 300 zł za dzień, a w przypadku pojazdów z fabryczną zabudową Toyoty – do 400 zł dziennie. Rekompensata będzie również przyznana, jeśli klient skorzysta z własnego pojazdu zastępczego.